Midsommar

Detta år fira jag midsommar utan barn 😢 första gången på 5 år
Visst det är skönt ibland att samla kraft å energi men utan barnen känns det tomt. 
Men min midsommar blev kanon😉
Träffa en hel del arbetskamrater och tog ett glas vin med en av dem
Härligt att kunna mingla runt lite 😄
Goe drinken 😍
Lördagen blev inte mycket sämre lämna Sölvesborg och körde vidare till en vän 😉
Idag har jag sovit ut ordentligt innan jag skulle hämta ungarna Så nu är man trebarnsmamma tills mor å far hämtar hem sin minsting😉
En 15 åring e väl rätt lugnt att ta hand om 😂😂
Mina älskade små❤
Dem har iaf saknat sin mor dem har pussat å kramat på mig sen de blev hämtade 😍
Kärleken från ens barn är så underbar ❤ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback