Tiden bara rusar iväg😨

I lördags 24/5 skulle vi fira syrran å hennes kille de skulle ha 55 års fest men det blev bröllop i stället❤




25/5 morsdag!! Även syrrans 19 årsdag!!
Det innebar även jobb för mig och sen skulle vi samla ihop våra ungar igen efter som att barn inte fick vara med på festen/bröllopet den enda som fick vara med var Nelly 😊


våra barn samlade❤

26/5 jag och mannen fira 2 årsdag kan inte fatta att jag varit ihop med min fina man i 2 år redan tiden går alldeles för fort. Älska min fina man och våra tre underbara barn❤








Idag 28/5 Blir brorsans lille Milton 4 år! Stort grattis till dig älskade Milton❤
i morgon 29/5 ska vi fira vår fina Milton😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback