Har världens underbaraste

familj, älskar min fina Familjen så otroligt mycket♥
Mannen min är den som förändrats mest då han kom ur världens sämsta förhållande med en som var egoistisk och behandla hans son så illa och gjorde skillnad på sina och hans barn.
Idag är min sambo och hans son mycket lyckligare och njuter av livet♥
De har äntligen fått den familj de förtjänar.
Vi har stort stöd av våra familjer och min familj har hjälpt oss mycket med renoveringen av vårt hem :)
Vi har stora planer och vissa av dem är uppfyllda. Vi har planer på att utöka familjen från fyra till fem ;) Emilia och Alexander önskar sig syskon♥

I lördags var vi i Sölvesborg hos mina föräldrar och njöt av husvagns livet.
Älsklingen och min pappa fiskade och barnen med♥ Mormor/farmor köpte lördags godis åt sina barnbarn.
Känns så skönt att jag och Jimmy och barnen är en lycklig familj♥

Har beställt en ny dockvagn åt min underbart söta dotter och min söta bonus son har fått e ny cykel♥☆

















Kommentarer
Postat av: Irene

Lycka till med er fina lilla familj❤ det är ni värda , roligt att se hur glada och positiva ni är . ( synd bara att inte alla fattar det , saknas ju två barn men tyvärr så får de ju inte komma till er . Men tiden hinner ju ifatt även henne Lyckan lyser om er ❤❤❤

2013-05-08 @ 11:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback