Woho

Idag kommer min lilla älskling hem från sin pappa som jag har saknat henne💕
Är så glad att hallen å köket fått sina lister så nu är det färdigt bara resten av listerna på nedanvåningen som ska målas men det får jag fixa nu när jag går hemma. Hade tänkt börja renovera Alexanders rum oxå men det får vänta tills efter jul å nyår så vi får hoppas jag hinner innan lillan kommer. Är så skönt nu när hela lägenheten börjar bli snygg och fräsch här var schabbigt och fult innan, tur man är duktig på att renovera och att vi är två som gör det med lite hjälp av min pappa hade ju varit skoj om Jimmys pappa med kunnat vara med.
Nä nu får man väll ta å göra nytta eller bädda ner sig i sängen igen då man är dunder förkyld.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback