Gårdagen

var sista dagen på jobbet så nu ska man vara hemma ett år med liten å familjen♡
Efter jobbet hann jag vila i 30 minuter innan de kom å hämta mig för mina FRUHIPPA😁 De klädde ut mig till clown ända kläder jag kommer i som höggravid och för att clowner är det värsta jag vet 😝 Fick i uppdrag att gå in å handla på Ica i vinslöv innan de tog på mig bindel å satte mig i en bil. Resan tog stopp i Vankiva där en väntande Baby shower var planerad💜💟





På baby showern så blev det smörgåstårta, lekar och sånger som Moa och Helena sjöng åt mig. Min underbara man hade gjort en video där han läste upp refrängen av en låt som han valt åt mig som Moa och Helena sedan sjöng för mig💗💓💞💕 Utan dina andetag.
Det blev en underbar Fruhippa/babyshower.
Min fina tårta som My gjort var underbar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback