Dagen

Har vatt rätt händelserik för oss:)
I morse var vi på BVC jag ville ha en tvåårs kontroll av Emilia Vikt: 13,3 och Längd: 88 cm stora damen nu:)
Distriktssköterskan kolla även mina sår och de har läkt super fint.
Sen bar det av hemåt för att ära å packa väskan sen var jag och Emilia ute 1,5 timme å lekte skönt i detta fina väder vi haft idag:)
Sen kom Mamma/mormor och Susanne å hämta oss då åkte vi till förmedlingscentralen å Susanne på arbetsintervju. Sen åkte jag å Emilia med hem till Mamma/mormor vi gick även å hämta Milton så det flev fullt ös hos mamma med dessa två vildingar till barn:) Böev även god kvällsmat hos föräldrarna sen jag jag å lilla hem hon fick ny blöja pyjamas och välling sen somna hon gott:)
Vi har med andra ord haft en mys dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback