Billesholm

Var jag, mamma,pappa och Moa i lördags å hälsa på farmor:)
Vi vill ju träffa henne en del nu innan hon inte finns mer har svårt att förstå att om någon vecka är hon inte kvar hos oss mer:(
Vi träffa en del av släkten men långt ifrån alla min farmor har 7 barn och 35-36 barnbarn och 10-12 barnbarnsbarn. Så vi är en hel del på pappas sida :)
Så det var väldigt skönt att träffat henne ett par gånger nu:)

Det var även första natten jag skulle sova hemma själv efter operationen men så blev det inte då Moa ville sova hos mig:) men nu i natt ska jag sova ensam för första gången på 1 vecka men har svårt för att sova gör jag vet att i morgon kommer mitt allt här i livet hem igen:) kan inte fatta att det redan har gått en vecka utan henne :-o tiden går så galet fort. Men i kväll har jag haft Jenny på besök :) det blev film och BB tittande.
Var även en sväng hos syrran å David i kväll å kolla på vad de köpt i Ullared :)
Har även varit å köpt födelsedags present till Anton som blir 18 på lördag:) hoppas han blir nöjd;)

Nej får väl försöka sova lite nu:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback