Stor tös nu

Ja min lilla tös börjar bli stor igår gick hon in i sovrummet kröp upp i sin säng la sig till rätta å somna och sov där hela natten!! Stolt mamma är jag verkligen idag:) Det är så skoj att följa Emilias framsteg och utveckling å på uppföljningssamtalet på dagis var hon väldigt långt fram skreden med sin utveckling jämfört med de andra barnen i hennes grupp. Hon gillar att spela rollspel och klä ut sig hon drar gärna igång de andra barnen :)
Kan inte fatta om ca två månade blir min lilla bebis 2 år!! Det är galet vad tiden har gått fort kan inte fatta det.
Men kan säga att jag och Emilia har verkligen njutit av de senaste 8 månaderna:)

Nej nu ska vi fortsätta mysa med levande ljus, frukost och barnprogram i soffan;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback