Det har gått bra på Dagis=)

Visst hon blir ledsen när jag lämnar henne men hon blir glad igen efter en stund
så jag hoppas det går bra på måndag är lite nervös jag hatar att lämna bort mitt barn men man måste ju jobba och
Emilia behöver bli lämnad.
I veckan ska jag och Emilia träffa hennes farfar och Lotta=)
Här packas för fullt och jag hoppas på att få tillgång till min lägenhet redan nästa vecka då ska jag måla om i den och lägga nytt golv innan jag flyttar in=)
det kommer bilder på det sen kan jag lova.

Idag var vi på kalsa David fyller år idag och Fanny fyller år nu den 6 april så de slog ihop kalaset.
Nej nu ska jag sätta fart blir film kväll här i kväll=)
Nu ska jag fortsätta medans Emilia sover en stund man får passa på när tillfälle finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback