Ullareds tripp=)

Igår var jag i ullared med mamma och mina två minsta systrar.
Det blev en mysig dagsutflykt med dem=)
Det var egentligen möhippa och svensexa igår men jag kända att det skulle inte
bli skoj att följa med i med att jag kunde inte göra
något utav de tänkta aktiviteterna,
så är det när man har tre veckor kvar till BF.
Men jag är nöjd med dagen ändå.

Här är det som inhandlades igår:

Tröjorna köpte mormor, byxor, strumpbyxor och bad trosor köpte jag.







Det var vad lillan fick.
Så nu hoppas jag att de inte lura oss på ultraljudet.
De sa de sista 4 gångerna att det var en flicka.


Detta lilla var till mig själv och Baloo.
Tyvärr hitta jag inget till mannen.

Det var ju inte meningen att det skulle handlas mycket men som vanligt
så handlar mer än vad man tänkt sig.
Allt jag handla gick på 800kr prick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback