Städning=(

Idag blir det bara städning på schemat.
Tur jag har en mamma som är snäll och kommer upp och hjälper mig städa=)
Imorse kom min mormor och lämna en massa
kakor som hon hade bakat åt mig nu till kalaset och till den lilla när hon föds.
En underbarare släkt kan man inte få alla ställer upp för mig=)
Var ute och gick en lång promenad med min hund
i morse gud vad halt det var.
Tur att han inte behöver ha koppel så han kunde iaf inte dra om kull mig
när han tycker att jag går för sakta, men han
stannar och väntar på mig=)
Snäll liten hund jag har.
Nej nu får jag ta och hjälpa mamma lite till hon kan ju inte göra allt.

Kommentarer
Postat av: matilda

Cha Cha syyssteer!

Klart jag hjälper dig att puffa upp bloggen :D<3

2010-01-26 @ 18:28:58
URL: http://mathildakarlsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback