Helgen=)

Vi var hos min kusin Malin och hennes sambo M i går kväll
vi spela spel och titta film.
Tack för en trevlig och mysig kväll M och M!

Idag har jag varit hos mammsen ovanligt va=)
Baloo och Zindy busa som galningar.
När jag väl kom hem där ifrån så satt jag och kim igån med städning sen åt vi kvällsmat.
När jag vilat efter maten så börja jag göra bullar
Älskling han blir ju 27 nu den 27/1=)
Så jag ville ju ha någor hemma
att bjuda på när folk kommer och det är ju snart dags för den lilla
att födas så då får man ju ha lite hemma när
släkt och vänner kommer på besök.
Så idag har jag varit dukrig och fått en hel del gjort och det bästa är ju
att sängen är renbäddad och man själv ny duschad=)
Ett plus i kanten är ju att jag får kli på ryggen och fotmassage=)
Älsklingen är underbart snäll med att ge
mig det varje kväll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback