då har ännu en helg gått och min lilla tös blir 11 veckor idag=)

Jag spendera hela min helg med mina föräldrar i deras husvagn som de har uppstäld
i Sölvesborg.
Det ända negativa med helgen där var att jag fick en allergisk reaktion på något jag ätit så det blev sjukhuset på söndags morgonen för mig.
Fick medicin och fick ligga där och vänta i ca 5 timmar så att de såg att det hjälpte.
Vi kom hem sent på söndagskvällen så det var nästan sängen direkt.
När jag vakna i går morse så hade jag åkt på magasjukan
men idag är allt tipp topp
så nu hoppas jag slipper vara mer sjuk detta året.

Tur mamma var hemma igår så hon kunde ta lillan medans jag låg sjuk
men gud vad jag sakna mitt lilla hjärtegryn=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback