Möhippan och Svensexan!




Vi hade möhippa för helena Lördagen den 27 Juni!
Det blev en lyckad möhippa alla hade skoj
och vi hade superfint väder hela tiden.
Vi var på cafe 21 i Tyringe och spela in en skiva med 5 låtar som Helena sjöng
skivan blev super bra vi vet ju att helena kan sjunga=)
sen bar det av till Kristianstad där fick Helena skramala ihop pengar till
att kunna gå ut på kvällen. Hon fick ett lakan med olika summor som folk skulle klippa ut
de som klippte fick se lite hud självklart hade hon bekini under hon fick ihop ca 300 kr.
Efter det gick vi till Laserdom och där hade vi alla super skoj.
Sen bar det av hemåt så vi kunde äta och duscha för att senare gå ut till Kingan på kvällen.
det var lite kortfattat om möhippan =)



Här har vi svensexan!
De kidnappade Henrik på jobbet sen bar det av till Malmö där han skulle spela in en musikvideo.
Han fick gå klädd så här varje drag i hängslorna kosta 5 kr så
att kalsongerna åkte in i häcken vilket inte var skönt får Henke.
Men han tjänade runt 400 kr på det =)
efter Malmö så blev det mat och dusch sen fetsa de lite hemma hos M och M
sen bar det av till Kristianstad där Henke skulle åka alla karusellerna =)
Vid 1 ringde killarna och jag fick vara snäll att stiga upp och köra och hämta dem fick köra två runder till Kristianstad
men vad gör man inte för sin gubbe, släkt och vänner =)
Så hela gänget hade haft kul och det var en lyckad kväll med fint väder.

Nu väntar bröloppet den 1 Augusti så det är ju något skoj att se fram emot =)


Kommentarer
Postat av: Emilie-Mamma till Liam

haha vad kul det ser ut.

jag vet inte om vi åker till öland den helgen, men gör vi inte det kan vi säkert komma =)

2009-07-05 @ 10:14:10
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: Emilie-Mamma till Liam

en hel natt sov han inte för det. jag får prova ikväll igen, annars är det ju "!bara" en fas han går igenom nu.

kram

2009-07-08 @ 07:31:27
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: Emilie-Mamma till Liam

jovisst är det tillåtet att ha det stökigt när man är småbarnsförälder men det klarar inte mitt psyke av, jag kan inte koppla av om det är städat runt omkring mig sen är jag dammallergiker också så det krävs att det är damsugat =/

jag får sova när jag dör =)

kram

2009-07-08 @ 21:09:24
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: Emilie-Mamma till Liam

ta igen sömnen när han är tonåring tror jag inte heller jag gör, då oroar man väl sig på nätterna när han är ute på fester när han ska komma hem hihi

2009-07-09 @ 08:25:23
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback