idag är en helvetes dag😧🔫

Nä man kan inte alltid ligga på topp😔
Dagen starta inte bra å värre Blev den
Hoppas att den snart e slut så jag kan få sova å åka till jobbet. 
Beundrar de mammor som är ensamstående å inte har någon pappa att lämna sina barn till.
Det har jag men de helgerna jobbar man så ledighet finns inte på kartan.
Man är rätt slutkörd å trött😴
Men tur är väl att jag har så otroligt fina vänner ❤ tack vare dem å familjen orkar man ta sig igenom Allt å kämpa på.
Men allt blir bättre å jag brukar inte ha dåliga dagar men har blivit några nu på kort tid tyvärr. 
Något posetiv har det iaf blivit denna veckan
Nöjd med min nya Odd Molly kofta är jag😍
Plus att de blev en rosa tunika å en vit kofta😉
Även denna mamma måste ha nya kläder nu när allt börjar bli för stort. 
Gladast är jag ändå över mina fina ungar även om det e jobbigt att vara ensam med all trots dem har. De är lika envisa som sin mor 😕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback