Ullared

Blev det en snabb runda till igår jag å mina galna idéer å mamma som säger kör kör 😂
Ungarna var duktiga och det blev ju en del handlat med😍 
Lura med mig Matilda med å även hon hitta lite.  

Mest nöjd blev jag med min nya vårjacka😍
Något klädesplagg blev det å en massa underkläder.  
Nelly fick ny vårjacka och en tjocktröja att ha under sin väst och en baddräkt , hon valde en leksak själv 😄 blev en rosa häst. 
Emilia fick tights, baddräkt och en tavla. 
Hon hade med sig dina födelsedags och julklappspengar å handla monster high dockor och frozen klackskor 😊
Blev ju en del heminrednings saker med å självklart vita. Å en uggletavla till lekrummet 😄


Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

fint

2015-03-24 @ 11:06:37
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback