snart bär det av till ullared

Med mamma och pappa och självklart min man och vår minsta dotter. 
Det ska handlas julklappar och annat smått å gott vi ska Spendera en hel helg i en husvagn där😊
Emilia ska vara hos sin farmor och Nelly får följa med. 
Tänk att jag fått dem två underbaraste döttrarna i världen ❤
Mannen min är hemma med tjejerna när jag jobbar kvällar nu. Är så skönt att kommit igång å jobba igen efter att varit hemma i 1 år nu.  Det är ju rätt självklart att han ska vara hemma med sina barn när jag jobbar 😘
Tre barn är rätt lagom för oss😊 så vi får hoppas att det inte kommer något hoppsan barn fast att man är lite sugen på att skaffa en lite sötnos till men tyvärr så bor vi rätt trångt redan nu.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback