det börjar närma sig sexårsdagen

Då min son Kasper dog😔
Sorgen efter honom är fortfarande lika stor som den dagen vi fick reda på det. 
Bara det att man lärt sig leva med den smärtan som finns vissa dagar är den starkare än andra dagar. 
Det jobbiga är nog att det är ingen som förstår mer än dem som råkat ut för samma som vi. 
Man kan aldrig sätta sig in i hur det är, men jag är glad att Kasper fått två underbara systrar ❤
Emilia frågar en del om Kasper o h jag förklarar för henne så gått det går och jag kommer vara lika ärlig mot Nelly vad gäller att berätta om hennes storebror som inte finns med oss längre. Jag är lyckligt lottad med att fått föda 3 barn då där finns dem som inte  kan få några. 
Det jag fått gå igenom är i get man ens ö skar sin värsta ovän. Smärtan och sorgen är olidlig men man tar sig igenom den och uppskattar allt annat runt om en på ett helt annat sett och tar inget för givet vad gäller livet,  allt kan förändras på bara några sekunder.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback