4 års trots är ju härligt

vissa dagar är helt underbara ingen trotts bara lugn sen helt plötsligt från ingenstans så är det bara retas å bråkas med oss😥
oftast är det lugnt när jag är själv med båda men så fort mannen kommer hem då ska det jävlas 4 års trots och 33 års trots 😜 Än är jag inte grå hårig så det är ju lugnt 😁
Men jag är lyckligt lottad som har två så underbara flickor å en underbar man.
Mina flickor älskar varandra så mycket. Emilia är så saknad av sin lillasyster när hon är hos sin pappa.

Idag blev till att bada båda mina tjejer och klippa Emilias toppar sen blev det en lång varm go dusch för mig å min rygg.

Jag är väldigt saknad av Emilia när hon varit hos pappa och på dagis då är hon en mamma fis❤





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback