v39 och 13 dagar kvar till bf

Nu är det inte långt kvar tills lillan tittar ut. Emilia och Alexander tycker dessa sista dagarna är jobbiga de vill hon ska komma nu. Efter helgen kan hon komma tycker jag :)
Vill helst hon ska ha kommit innan Emilia och Jimmy fyller år så jag kan planera kalasen kommer att dela upp det denna gången för massa folk å en nyfödd kommer jag inte orka med å alla vill ju kela med bebisen ;) Är så glad att jag har köpt det Emilia verkligen vill ha i födelsedags present, en cykel :)
Vad jag ska köpa till min man vet jag inte helt hundra han önskar sig en del. stock snus, kläder, en film mm så nu e frågan vad ska man ge han önska inte sig mycket å ber aldrig om något. Så jag hade gärna gett han allt men vad ska då de andra ge ;) Nä nu är det dags för att ta tag i disken sen vika tvätt å lägga in det. Måste ju göra lite nytta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback