Min fina dotter

fick presentkort av farmor i julklapp så hon ku de ta hål i öronen och ett par super söta öronhängen. Så idag hade jag bestämt mes hennes farmor att vi skulle träffas efter att jag varit hos bm å ta med Emilia å ta hål i öronen. Först våga hon inte så vi gick å fika sen fråga vi Emilia en gång till om hon ville å ja hon skulle så medans jag gick å la i pengar till parkeringen hade hon å farmor varit inne å tagit hål i öronen. Så nu har jag en glad och stolt dotter som är super nöjd även om hon blev ledsen men det gick över efter knappt en minut då jon betalade själv med sitt presentkort och fick en klubba av tjejen som tog hål för hon varit duktig😊
Nog för att min dotter alltid varit sötast av alla töser så har hon nu blivit ännu sötare💞




Underbara älskade lilla tös snart har man två söta töser och Emilia längtar riktigt mycket nu efter att vi varit och lyssnat på lillasysters hjärtljud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback