Foto tajm idag

Dagen börja med att köra stora grabben till skolan sen körde jag å Emilia hem å fortsatte baka inför hennes kommande kalas och lillasysters ankomst😊
När mannen och grabben kommit hem så åt vi sen bar det av till Vankiva för fotografering av magen💞
Först bara på mig å magen sen mig, Emilia och magen, sen blev det mig, mannen och magen efter det hela familjen och magen💖.

I morgon blir det att spendera eftermiddagen med Emilia, Malin, Elwin, Angelica, Nova och Love.

Lördagen kommer med att bestå av en ensam dag med dottern min vilket jag kan tycka är mysigt å det är underbart att det händer rätt ofta💕 Denna veckan har det blivit mycket mor och dotter tid, å vi bara älskar det😍
Mannen p grabben ska ner till Eslöv på lördag.
Själv tänkte jag ta med mig Emilia till Grantinge så hon får mysa lite med gammelmormor och gammelmorfar😆



Min underbara fina älskling💝




Frukost hos mamma/mormor i morse😁

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback