I går fyllde min älskade dotter 3 år❤

Vi hade kalas för min fina tös och min fina man❤ Emilia fyllde tre år och mannen min fyller 32 år den 18/2.
Vi blev totalt 22 personer vilket är rätt många men klart vår familj är ju stor❤
Emilia fick en massa fina presenter av oss och övriga i familjen, så idag har hon lekt med sina presenter hon älska Barbie dockan som har bebis i magen som man kan ta ut:) hon fick en massa fina leksaker å super fina kläder å pengar:)
Mannen fick kläder av oss, pengar av sin far ,öl av mina syskon å den snygga fond tapeten av mina föräldrar och lotter av min mormor och morfar :) present av sin mor och bror får han den dagen han fyller :)
Alla barnen hjälpte pappa att öppna sina paket ❤

Har många fler bilder men de ligger på kameran än så de får jag lägga in senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback