Älskade barn

Jag har världens underbaraste och finaste dotter i världen. Hon förgyller ens dag ❤
Hon kan reta gallfeber på en men det gör att man älskar henne mer :)
Hon är så otroligt lik mig både till sett å lite till utseendet men hon är en riktig kopia av min näst minsta syster Matilda.
Är så stolt även min fina tös som kan så mycket, hon är duktig på allt å är villig till att lära sig en massa. Hon har även varit blöjfri i snart ett år.
Har svårt att förstå att min lilla prinsessa fyller tre år på lördag.
Kommer bli ett stort kalas då vi firar hennes dag med hennes 3 låtsas syskon och hela min familj och Jimmys familj:)
Kom på att mannen min med fyller år så vi får väl slänga in han på ett hörn på kalaset oxå ;)
Han blir med äldre (hela 32 år). Så vår lördag kommer bli lång med en massa underbara gäster och det gillar vi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback