Emilia och Jag

Har gjort om på hennes rum idag ♥
Istället för att ha två sängar i rummet har Emilia tagit den stora sängen och vi bar ner den andra och sparar den till bebisen :)
Rummet blev mycket större och luftigare och Emilia är hel nöjd med sitt rum och att hon själv har hjälpt till.
Hon sa: mamma du är duktig jag är jätte glad för hur fint det blev♥
Jag: Vi har hjälpts åt och mamma hade inte klarat det utan dig Millis :)
Man blir så glad och lycklig när man kan göra sina barn så glada :)

Hon fick en hel del nya kläder oxå idag min tös växer som bara den. Hon är nöjd med nya snygga kläder:)
Otur att hon cykla in i räcket å fick en fin blåklocka mitt i pannan. Som plåster på såren fick hon en bärsele till sin docka :) Japp jag skämmer bort min dotter men det är hon värd♥♥♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback