Wow

Lycka när det gäller vågen:) har gått ner 24 kg :) det känns så underbart jag har fått ett helt nytt liv å Emilia har fått en mamma som orkar tusen gånger mer sen innan att springa å busa med henne och leka med henne som alla andra smala mammor gör med sina barn är det bästa med hela operationen:) Jag gjorde den mycket för Emilias skull men även för min då man inte mår så bra av att vara tjock/fet självförtroendet börjar komma mer och mer å jag är mer nöjd med mig själv nu och att motionera är skoj nu när man är lättare jag har inte ont i mina knä mer :) det var lite om förändringarna hos mig nu ska jag sätta fart att göra nytta innan Emilia kommer :) som jag har saknat min lilla tös


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback