Den nakna sanningen

Att vara ensamstående är rätt tufft men hellre ensamstående än å leva i det förhållande jag gjorde innan ett rent helvete.
Nu är självförtroendet på väg tillbaka å mitt liv är så mycket bättre på detta året som jag varit ensam med min dotter än de sista tre åren i ett dåligt förhållande. Jag är inte den som klagar eller talar om när allt ä kasst å dåligt eller väldigt jobbigt jag är den som håller inne med allt och är stark för alla andra när det igentligen är jag som behöver mest stöd men är envis å ber inte om hjälp. Jag kan fixa allt enligt mig själv.
Är så otroligt tacksam för min fina familj och mina underbara vänner som finns för mig å genomskådar min lilla fasad å lyckas ta sig igenom min mur.
Har världens finaste och underbaraste dotter som jag är otroligt tacksam för hon är min lilla solstråle som lyser upp tillvaron . Älskar henne över allt annat på denna jord 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback