Mm gott

Idag bjöd syster yster på smörgåstårta när hon hade vaknat efter sitt natt pass den var riktigt god kanske inte så konstigt mitt recept ju;) Sen bar det av hem till Malin,Jimmy,Alexander,Alma och lilla A var ju nyfiken på den lilla söta killen och för att jag vill gratulera mina vänner till deras nykomling i familjen:)
När vi kom hem kom Jenny å då satte vi igång med att baka Lussekatter å de blev super goda:) Emilia tröttna rätt snabbt å ville inget alls så hon bädda ner sig i sin rosa puff som står i tv-rummet med kudde och täcke å mös framför tvn tyvärr orka hon inte vara vaken tills mormor,morfar,Moa & Matilda kom å smaka på lussebullarna:) Å efter det kom grannen in så kolla vi på film:) så detta blev en toppen dag med många underbara människor som finns i mitt å Emilias liv:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback