Söndags kväll

Och vi är barnfria=)
Emilia ska sova hos sin moster Susanne får väl se hur det går tur man bara bor 300 meter där ifrån
det börja ju bra suss skulle bada med Emilia hon hann inte mer än ta av Emilia blöjan så kissa hon ner henne
haha å nu vill inte Emilia bada=)
Hoppas syrran redar ut det ändå är ju första gången suss ska ha henne själv över natten
men Emilia älskar sin moster så det blir nog inga problem
Suss är duktig med barn=)
Kan ju säga att jag litar fullt ut på henne och på mina andra syskon när det gäller
att lämna min dotter med dem med tanke på deras åldrar=)
Nej nu ska det bli mys med gubben innan  det blir dags att krypa ner i sängen.

Vår underbara lilla Älskling=)

Kommentarer
Postat av: Matilda Karlsson

Hon är så söt :D

Haha hade hon kissat på Susanne x) Mohaha vilken ondskefull unge... undrar vem hon har fått det ifrån? host...inte mig i alla fall...host

2011-01-23 @ 23:15:07
URL: http://matildascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback