Igår var det första advent och julmarknad i Vinslöv

Vi var i tallparken och titta när de dansa sen tog vi lite lotter och vann fina priser=)

Emilias första advent=)
tänk förra året låg hon i min mage detta året har jag henne hos mig och
det är många hennes första saker nu=)

Milton med sin pappa!!
(pappan-min lillebror)
Hennes söta Kusin Milton blev sex månader igår!!!
Grattis Milton!
Det är ju även mycket första saker för han nu=)

Efter julmarknaden så var det skönt att komma hem i värmen och slappa med pappa
framför tvn

haha jag hitta fjärkontrollen=)
(denna används ej längre)
Klänningen jag har på mig har min mamma gjort men jag vill ej stå stilla så hon kan fota
mig i den ordentligt hihi

Kommentarer
Postat av: Louise

Hon är så go lilla Emilia!

Söt i sin toffs!



Du har fått en Award av mig! Bara så du vet :)

Kolla min blogg! :*

2010-12-02 @ 16:57:23
URL: http://grooodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback