uppdatering av veckan

I måndags bada Emilia=)
Morfar gav henne bröstmjölk på flaska sen skulle det bli bad=)



Det var skönt att min lilla sessa tycker om att bada=)


så damen var nöj med mat och bad så hon somna som en stock hos morfar sin!


i tisdags var min mamma i ullared så jag och Emilia fick passa min minsta syster.
Men jag skicka bud med mamma sen köpte hon lite till Emilia=)
Onsdag var vi hos mamma o pappa
Torsdag var kalle o fanny här sen blev det en sväng upp till mamma min mormor var
där och ville jag skulle komma upp med Emilia.
IKväll blir det fredags mys med vännerna M,M,A,R och N=)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bara bra med mig. Men nu väntar man bara, dagarna tickar ner nu...

2010-03-05 @ 19:31:40
URL: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback