Söndag 21/3

HMM idag fick vi inte heller något gjort här hemma=(
Jag e för lat och orkar inte visst vill man ha rent och snygg men jag har ingen ork till det jag myser hellre med min dotter=)
Det blir oftast att vi går hemmifrån så slipper jag se skiten
men i lördags fick jag lite gjort här tack vara att mannen min hjälpte till
men jag blir aldrig nöjd här är fortfarande skitigt man asar in så mycket grus längtar riktigt mycket efter vår och sommar nu så att gatorna blir fria från grus så man inte asar in det.

Idag var vi på bröllops bjudning eller vadman ska kalla det=)
Min kusin Håkan gifte sig med sin Lottie på Tenneriffa
förra veckan=)
Men vi som inte kunde följa med och de som var med var bjudna hem till dem idag för att få se blidspel från svensexan och möhippan och även från bröllopet=)
Det blev super god smörgåstårta och sen vanlig tårta=)
Jag såg inte röken av min lilla dotter hon åkte runt band alla gästerna
den enda gång jag fick henne var när hon skulle äta och bytas på=)
Men hon njöt av all uppmärksamhet=)
Tack Håkan och Lottie för en trevlig kväll!!!

Tack Per och Lotta för att ni passa Baloo medans vi var på bröllopsbjudning!!


Nej nu kallar sängen har myst med lillan lite och plockat undan lite här hemma så
nu vill jag krypa till sängs finns en dag i morgon med=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback