Jaha då har

snart ännu en vecka gått.
Jag var och shoppade med mamma i torsdags jag behövde nya kläder tills vi ska ut och äta med
min mormor och morfar nu när de fyller 70.
Så det blev ett par ljusa jeansleggings, en skjorta och en tunika
men jag köpte inget till lillan dennna gången=)
Här kommer bilder på det jag köpte....



sen körde vi hem för moster Moa sluta skolan kvart i ett.
Jag skulle in i stan igen för vi skulle skriva faderskaps papper så jag mötte upp Älsklingen inne i stan
för han körde direkt från skolan i malmö, vi skrev papprena sen
skulle vi hem men min sysetr susanne ringde och bad mig komma till gallerian
då hade hon varit inne och köpt...

dessa två söta pyamasarna=)
Tänk vad snäll moster Emilia har.


Igår var jag med Älsklingen i K-stad och handla.....
Han behövde skor men jag behövde inget men
självklart fick jag med en del=)

Våra skor=)

Jag fick denna fodrade munkjackan och kim ett skärp och en mössa=)
Sen blev det en flaskvarmare och burkar som man kan frysa in bröstmjölken i.
Emilia var hos sin mormor medans vi var och handlade
hon var snäll hela tiden medans vi var borta=)


I natt sov hon hela natten från 00.30-07.30
så jag är utvilad idag=)
Duktig liten flicka jag har.

Kommentarer
Postat av: Malin

Snygga kläder alle balle! Nej va ja e kelen. onsdag så ska ja minsann kela

2010-03-15 @ 20:28:12
Postat av: Louise

Vilken babe! ;)

SNygga kläder! KRam

2010-03-24 @ 16:47:32
URL: http://grooodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback