Idag blev det mycket gjort=)

I med att Emilia sov hela natten så var jag pigg och utvilad=)
Jag börja med att städa efter snuttan ätit och somnat om
Sen   hoppa jag i duschen när lång härlig dusch
sen väckte jag Älsklingen vid 10 tyckte gott han kunde gå upp då=)
Sen vakna snuttan och skulle äta sen begav vi oss ut hela familjen på promenad med
vår lilla hund Baloo, vi gick inom mina föräldrar och kolla
hur det gick för dem att byta till nytt kök, sen gick vi hemåt
blev även en sväng inom affären men det var ju ändå på vägenhem=)
Näe vi kom hem körde Kim till J så jag och snuttan
fick ensamtid=)
Så medans hon sov så klippte jag Baloo och badade honom sen var det dags för lillan att äta igen
så efter hon ätit var det hennes tur att bada=)
Som tur var kom hennes pappa hem lagom till badet
han har nämligen inte varit med och badat henne innan.
Är så glad för att Emilia älskar att bada jag kunde lika gärna fått en dotter
som hatar att bada, men tur det har jag=)



Så nu har jag en nöjd liten tjej=)

Nej nu ka vi krypa ner i en renbäddad säng och sova allihop=)
God natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback