70 åra kalas!=)

Mormor och Morfar bjöd alla sina barn, barnbarn, barnbarnsbarn med respektive på en underbart trevlig
middag i dag i Västar torup!
Maten var super god även om jag nästan missa den för att Emilia ville ha mat=)
Hon hade både ätit och blivit bytt på
när mamma kom och tog henne så jag kunde äta jag med.


Har glömt att skriva här inne att Emilia har lett och skrattat mot oss i några veckor nu=)
Hon utvecklas så fort vår lilla tjej
Det är underbart när hon ler eller skrattar mot en
hon älskar att prata med sina fiskar som hänger på skötbordet=)
Jag passa på att filma henne när hon pratar och gör tjut ljud.

Nej nu blr det sängen innan lillan vaknar och ska äta igen=)


70 ÅRS KALAS!!!!!!!!!!!!


Här är vi alla samlade=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback