Vagnen är färdig för att användas=)





Nu väntar vi bara på att den lilla ska födas=)
Kan lova att vi och hela släkten längtar sjukt mycket, så nu
hoppas vi att de sagt rätt kön vem vet det blir kanske
en pojke i stället.
Men könet spelar ingen roll för min del, jag har
redan förlorat ett barn och vill inte
förlora en till, så för min del hoppas jag bara på att jag får behålla
detta lilla barn så om det blir en flicka eller pojke spelar
inte så stor roll.

Mamma och Pappa ska komma och hjälpa oss att bli färdiga med barnkammaren
så att här är färdigt tills den lilla anländer=)
Alla saker ska fram igen så vi har en del att göra men gissar på att
Mamma gör det mesta men mig gör det inget
för hon e duktig på att inreda=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback