Idag.

Idag blev det en vända till sjukhuset på grund av att jag haft språngande huvudvärk
hela natten så det var bara att ringa till förlossningen
i morse och se vad de sa i med att jag inte kännt lillan röra sig.
Så först skulle jag dricka massa is vatten och gunga på magen och se om hon vakna
men nej det ville hon ej så jag fick ringa in igen och se vad de sa,
då skulle jag komma in direkt.
Väl inne fick vi en underbart snäll och go barnmorska som skulle hjälpa oss=)
Så jag blev kopplad till ctg maskinen och då börja den lilla röra sig
hjärtat slog fint och jag hade en hel del sammandragningar och lite värkar efter det
så blev det ultraljus för att kolla fostervattnet och hur lillans hjärta slog.
Där var gott om fostevatten och hjärtat slog fint plus att hon har fixerat sig=)
Så när vi var färdiga där kunde vi åka hem igen det sista läkaren sa var att hon hoppades jag kom in
snart igen med fulla värkar=)
Hon tror inte att jag kommer gå tiden ut.
Vi får väl se när lillan vill komma=)


Efter vi varit hemma och jag sovit en stund körde jag upp till mammsen=)
Min syster Susanne och hennes sambo David kom oxå dit
och då fick jag presenter till lillan=)


Underbart söta kläder=)

Sen blev det en sväng ut till min mormor och morfar för att låna filmkameran av morfar=)
så nu är allt klart inför att åka in och föda.

Stackars Älskling fick följa med och handla det sista till kalaset.
Men han gör allt för mig så jag kan säga att jag är lyckligt lottad som har träffat han=)

Nej nu kallar sängen ska ju upp tidigt till Bm sen hem å duka och göra fint inför kalaset i =)

Kommentarer
Postat av: jenny

Vad spännande att du snart har lilltjejen hos dig:-)

Svar: De är köpta på inreda.com men bolagret.se har några liknande till ett billigare pris.

2010-01-29 @ 10:28:32
URL: http://jennyshus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback