Besök av L,A och E=)

Idag kom min kusins blivande fru och deras underbara barn på besök=)
De hade med sig fika och babygym till lillan och en liten skallra.
Baloo blev jagad av lilla E som springer som en galning nu när han lärt sig=)
E verkligen älskar hundar han lyfte Baloo och krama honom
det såg så underbart gulligt ut.

Det är bra att Baloo lär sig att vara med små barn i med att vår lilla anländer vilken dag som
och för att min bror ska bli pappa ca 3 månader efter att jag har fått barn=)
Tänk både mamma och faster på kort tid=)
Jag hoppas våra barn kommer leka fint ihop.

Nej nu blir det soffmys med mannen och hunden sen sängen.
Jag kan lova att jag kommer ta sovmorgon i morgon för det behöver jag verkligen.


Kommentarer
Postat av: Louise

Åhh vad mysigt! :)

Lilla Baloo.. Tur att han är så liten! ;)

Ja, nu är det bara 10 dagar kvar stumpan!

KRam

2010-02-03 @ 08:27:56
URL: http://grooodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback