Barnrummet är färdigt=)








Så nu väntar vi bara på lillan=)
Jag hoppas att de inte lurat mig nu när de sagt på 4 av 6 ultraljud att det är en flicka.
Men om det skulle bli en pojke så får mamma fixa rummet till blått
i stället för rosa när jag ligger på bb har nämligen köpt saker till båda könen=)

Bb väskan är också färdig packad=)
Mamma och pappa kommer med vaggan medans jag ligger på bb
ska bli spännande att se den färdig bäddad=)
Ska bara göra plats för den i sovrummet nu innan vi åker in på förlossningen som närmar sig med stormsteg=)
Längtar efter att få träffa vårt lilla underverk!

Kommentarer
Postat av: Louise

Åhh så himmla fint vännen!

Som sagt hoppas det blir en liten tös :)

Men det blir de säkert! Hihi..

Längtar också efter henne!

Puss o kram

2010-02-07 @ 09:28:47
URL: http://grooodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback