Ojoj nu var....

det ett tag sen jag var här inne.
Har tyvärr inte funnits tid till att sitta här och det är tråkigt att jag inte kan lägga ut några bilder
här för att vår data kronglar SUCK!
Men vi har haft fullt upp och tiden den bara rinner iväg.

Snart är det dags att ha dop och jag fundrar på om jag ska göra smörgåstårtorna själv eller
om jag ska be någon annan men jag tycker bäst om
mina egna.
Doptårtan ska någon annan göra=)

Nej nu ska här städas medan lillan sover vi har ju inte
varit hemma idag så jag får ta tag i det nu i stället=)

Kommentarer
Postat av: Fanny

På tal om smörgåstårtor som har jag beställt från Domus restaurang (Kristianstad). De är asa-goda, görs där, men kostar ju klart en slant...

Ha det fint, kram!

2010-04-08 @ 19:23:49
URL: http://fannyochmarcus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback