Jaha då är man 24 år nu.

Då har man blivit äldre
blev 24år den 26 september i år.

Fick dessa fina rosorna av ni man=) och
kläder.
Dukningen=)




Lillen väntar spänt på att gästerna ska komma=)

Gästerna som var där=)
Jag fick många fina presenter
Jag ville byta till lite lila i tv-rummet så
mamma och pappa gav
mig gardinerna, ljuslykta med 3d glas, salt,peppar kar som
går i min köksserie mm.
Per och Lotta gav mig ett svart snyggt armband tror märket heter zita
du kan även se dessa smycken på laila bagge i idol=)
fanny och Kalle fick jag ljuslyktor i lila=)
Susanne och David presentkort på hm
Mormor och morfar presentkort på hm
behöver ju fler mammabyxor=)
Tack alla underbara gäster för de fina presenterna!

Kommentarer
Postat av: Louise

Grattis, grattis, grattis! =)

Woohoo! Hur känns det? :-P

Väldigt annorlunda eller hur! Haha!

Hoppas du fick en fin dag!

Snygg dukning!



Puss o kram

2009-10-01 @ 10:48:20
URL: http://grooodan.blogg.se/
Postat av: Louise

Jajjemen! Trolli heter jag där =)

Ja, Det var superskoj!

Alla från jobbet hälsar till dig! =) Vi saknar dig också! Du får ta o hälsa på nån dag?

En kopp kaffe kommer jag gärna över på.. Hehe..

Kram

2009-10-03 @ 10:57:30
URL: http://grooodan.blogg.se/
Postat av: Louise

Ja, det hade varit superkul om du hade hälsat på oss =)

Ja, det gjorde jag.. Men det var såklart fel storlek.. Blää.. Hehe..

Ja, Daniel har jobbat idag så jag passade på då.. =)

Klart att det är jobbigt för dig i o med ryggen o fogarna.. :S

Hoppas de blir bättre snart!

Mannen behöver man.. ;-)

Puss

2009-10-03 @ 17:32:06
URL: http://grooodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback