Vinslövs bya marknad!

Idag är det bya marknad här, vi var nere en snabb sväng men det var inte särskilt kul att gå.
jag kan titta ut genom våra fönster om jag vill se marknaden vi bor ju mitt i smeten.
Min minsta syster är här och åker karuseller. =)
Men det är roligt att se på allt folk som går här det negativa med att bo mitt i allt är att dem man känner gärna vill låna ens toa =( men men så länge det bara är släkten så e det lugnt. nej nu ska jag slappa i soffan.
hoppas alla har en bra söndag!








Kommentarer
Postat av: Emilie-Mamma till Liam

ja han växer med en rasande fart. utvecklas för varje dag, han försöker sätt sig upp när han ligger på rygg, gör en massa situps !

ja hör av er om ni ska det, hoppas på fint väder bara =)

2009-06-08 @ 14:19:50
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback