6 månader!



Tänk vad tiden går vår lilla sötnos är redan sex månader.
Vi är så otroligt glada för att
vår lilla Baloo finns i våra liv han gör vå vardag lättare.
9 juni är det 6 månader sedan vi fick reda på att vår son dött i magen på mig.
Kan inte riktigt fatta att det snart är 6 månader sedan
vart tar tiden vägen?!
Tack vare Baloo , min sambo även familj ,släkt och vänner så orkar jag ta mig upp på morgonen
utan dem hade jag aldrig klarat mig.
Tack alla underbara Älskar er så otroligt mycket.
puss på er

Kommentarer
Postat av: Emilie-Mamma till Liam

Fy vad tiden går ja, jag blir rent tårögd när du skriver sådär, så hemskt.

Jag ska hälsa honom det =)

Hans tele funkar inte =)

2009-06-04 @ 21:27:01
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: Malin

Gulligull vovve!

Så fin sida du hade!

LÖve

2009-06-07 @ 11:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback